tisdag, april 27, 2010

Mitt lag...


Sååååååå nöjd över mitt älsade HVs 4:e SM-guld! Minns det första från -95 som om det var igår. Första året jag inte kunde stå och trängas bland Klapp&Klang-gänget i Rosenlundshallen, på grund av flytt från Götet. Men, så snygg (??!) i min guldtröja på Step-passen på Fysiken. Ja, tänk vad tiden går... Har inte varit i nya Kinnarps Arena och inte på en enda hemmamatch sedan jag flyttade hemifrån, men de blågula färgerna sitter etsade i själen, liksom hejaramsorna och de glada påropen. Vi sjunger HHHHHHHHHHHHHHHHVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV (klapp, klapp, klapp, klapp) HV71!

2 kommentarer:

MOLLES BLOGG sa...

Färjestad, Färjestad.......men det gick visst inte så bra för dem;)

Önskar er en underbar Valborgsmässoafton!kram Malin

Therese sa...

Grattis! Själv hejjade jag, som gammal 08, på Djurgården:)
Ha en härlig Valborg!
Kramkram