söndag, november 16, 2008

Ögongodis

Detta har jag kopierat direkt från Therese blogg - eftersom även jag var på Arkivet och tittade på Chris i fredags... oj förlåt, kikade på demon av de nya produkterna, så kände jag att jag ville dela med mig av denna läckerbit... alltså de nya fina produkterna (...not!!!):

Var inne på Arkivet i fredags när Chris från Quickutz var där. Här är några foton på honom. Han var väldigt söt:)

My godness - Tarja när kommer han igen??!!! Tack Therese för att du tog med dig dina barn och deras DS som sällskap åt mina barn med sin inte lika förutseende mamma, så att jag kunde kika på produkterna (ja, just det!!!) i lugn och ro.

Therese, imorgon ska jag fota min Martin och lägga ut honom på bloggen - idag när han var nyklippt och finfrissad i håret, så finns det faktiskt många likheter med Chris...(nej, jag är inte berusad!) Man får väl bara lära sig att uppskatta det på hemmaplan!! KRAMELIKRAM!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande, nu väntar jag på att få se Chris nummer 2 i bloggen under dagen:)
Självklart får du länka till mig. Jag tar mig friheten att länka till dig oxå:)
Kram kram
http://thereselittlecorner.com/blogg/

Anonym sa...

Glömde: Cicilia har ingen blogg. Vi får tjata lite på henne så att hon fixar en:)

MOLLES BLOGG sa...

Halloj!
Självklart är det ok att länka till mig.
Är otroligt ledsen över att jag missade den otroligt snugga "nyheten" på Arkivet.

Ha en bra dag!
kramisar den VAB:ande Malin