söndag, november 16, 2008

Scrap-lycka




Jaa...förhoppningsvis var ni andra 3 från dagens session kloka nog att gå och lägga er när ni kom hem... jag hade ytterligare inspiration och har precis färdigställt ytterligare 2 layouter. Martin trodde nog inte att jag var klok. Först 12 timmar scrap i rad och sedan fortsätta efter en halvtimmes bilkörning... Hur som helst - här är nattens 2 alster. Övriga från dagens maraton lägger jag upp vid tillfälle. KRAM till er 3 som var med och TACK för inbjudan till ert härliga gäng - ingen kan vara mer lyckligt lottad än jag, som fått tillbringa dagen med 3 underbart härliga människor. Och T, tusen tack för stämpeln som du mailade över och tack C för att du skapade den. Får jag skicka in för produktion snarast möjligt. Nu ladda upp kort, sedan tandborstning och SNARK!!!

2 kommentarer:

MOLLES BLOGG sa...

Tack själv! tycker att vi måste göra om detta inom en snar framtid! Jag kröp inte direkt ner i bingen utan fastnade en stund framför "dumburken".

Ha en underbar söndag!
kramisar

Anonym sa...

Tack själv för en underbar dag!!
Vilka underbaaara layouter du fick gjort när du kom hem!
Kramar