torsdag, februari 24, 2011

Wish me luck!

Håll nu alla tänkbara tummar runt om i landet (och gärna ni i andra länder också) för att det blir en härlig upplevelse i Vasaloppsspåret och att säsongens 60,9 mil på skidor har gett resultat. Önskar så att vädrets makter vill visa sin vänliga sida och bidra till att göra Tjejvasan till mina drömmars lopp. Skidorna är vallade, bilen packad - hoppas på ett par timmars sömn innan det bär iväg tidigt imorgon bitti, men känner jag min kropp rätt, så blir det en lång och sömnlös natt, med många tankar! Känner mig som ett förväntansfullt barn inför julafton! Fniss!

5 kommentarer:

Therese sa...

Håller tummarna och tänker på dig!
Kram

Maridano sa...

Jag har ju redan önskat dig lycka till......men jag gör det en gång till så kanske det blir dubbel lycka! ;-)

MOLLES BLOGG sa...

Håller givetvis tummarna för att du skall få ett lopp med de bästa förutsättningarna.Lycka till!
kramisar

Anonym sa...

Grattis plats 222!! Grymt jobbat! / Linus

Anonym sa...

Grattis plats 222!! Grymt jobbat! / Linus