torsdag, juli 04, 2013

Storstädning och ommöblering

I måndags drabbades jag och Sanna av projektmani och gav oss tidigt ut på tapetjakt. Eftersom det vi ville ha inte fanns i lager, flyttades snabbt fokus till ommöblering och storstädning. Här är resultatet:
Omvandlingen från USA-tema till blommigt sommarflickigt gjorde rummet ljusare, ommöbleringen bidrog dessutom till att rummet känns större. När vi landat lite i detta blir det nog en fondtapet vid sänggaveln.

Davids rum genomgick också en omvandling med fotbollstema och ommöblering. När han igår gått loss och fått upp affischer och diverse tingeltangel på väggarna var han överförtjust nöjd.

Ännu en fördel med sommar och sommarlov (läs: säsong utan aktiviteter) - det blir så mycket tid över till att fixa. Någon dag i veckan hoppas jag även kunna engagera maken i mina projekt (jag behöver hjälp med att flytta garderober!) - renovering av övre hallen känns prioriterad, tycker jag...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Mysigt och fint! Kram

MOLLES BLOGG sa...

Fint! Bra med fixardagar;)
Kram