fredag, april 03, 2009

Glad påsk!


Efter ett helt tumultartat dygn (där jag till min stora besvikelse blev tvungen att avstå från en härlig after-work i goda vänners lag) är det strax dags att sätta sig i bussen till Italien - en veckas skidåkning i förhoppningsvis strålande sol - det är precis vad jag behöver (håll tummarna för solen bara!). Tyckte att jag var så väl förberedd i torsdags, men så dök det upp ett monstruöst uppdrag på kvällen som gjorde att all tid verkligen försvann fram tills för en timme sedan. Nu är i alla fall allt packat (eller egentligen inte mycket mer än skidkläder - min garderob är alltid tom när jag ska iväg?!!!), jobbet levererat. Kvarstår bara en backup och uppdatering av min laptop. Tror minsann att jag kommer att somna direkt jag sätter mig i bussen (eller också inte) - hade varit skönt efter alltför lite sömn de sista båda nätterna (totalt knappt 8 timmar...)


Men - nu är det inte tid att klaga - njut av påsklovet här hemma (det ska ju bli kanonväder) och håll tummarna att vi kommer hem utan gips i år! Glad påsk, härliga vänner!

Inga kommentarer: