fredag, september 24, 2010

Curling...

Har mycket svårt att inordna mig själv i fack, men under veckan som gått måste jag nog motvilligt tillskriva mig rollen som curling-förälder. Visst, barnen tar sig på cykel till aktiviteterna i närområdet, men när jag i onsdags i princip klonade mig själv för att kunna skjutsa till friidrott i Kungälv, brottning i Nol och få tid för egen träning på Sportlife (allt inom loppet av en och samma timme), så funderade jag över vad 17 det är man håller på med. Martin var på 3 dagars säljkonferens, så "ordningen" var så att säga återställd. Skulle efter denna vecka behöva semester på nytt - och glädjande nog måste jag ju ha fått 3 nya dagar i min pott?!! Helgen ser väl ungefär lika galen ut, men ikväll ska jag zumba loss på Sportlife igen och inhämta nya krafter och tömma skallen på oegentligheter. Och så blir det till att jobba - Tele2:s server tycks ligga nere, så utan tillgång till inbox eller webbox är det inte så mycket man kan göra för tillfället. Kommer säkert igång lagom till att det är dags att ta helg... Trevlig helg allihop!

1 kommentar:

Therese sa...

Hoppas att helgen blev något lugnare än vad veckan var.
Kram ♥