fredag, september 16, 2011

Sommarminnen att glädjas över denna blöta höst!

Mysig augustikväll hos Juha och Stina.

Malmös mysiga innerstad.

Härlig dag hos härliga vänner i Falkenberg.

Mysigt med kortspel i vår stuga - gäststugan kunde invigas i juli.

Kul att elda och tälja vid stugan!

Härliga islänningar i hagen intill vår stuga - gissa vart Sanna hållt hus?!!!

Härligt att solen tittade fram idag - har slitit som ett djur vid stugan denna veckan i ösregn, medan Martin varit på Mallorca och spelat golf. Tidigare idag hade han mage att ringa och försöka få sympatier för att det var så varmt att det var jobbigt att spela golf... Lyckades INTE, kan jag meddela. Idag har jag snickrat läkt på taket och jag har duktigt ont i hela kroppen, men särskilt i hälsenorna som hela tiden påfrestas i motlutet. Dessutom har hantverkarna kommit med förkylning och halsont som gör att träningen får ta lite paus. Solen idag fick mig att minnas några av sommarens alla höjdpunkter, som t.ex. besöket hos fam. Siivikko i deras nyinköpta, oerhört mysiga sommarstuga, stranddagen och en av våra alltid lika trevliga kvällar i Falkenberg hos fam. Salomonsson och vår trevliga utflykt till syster med familj i Malmö. Delar med mig av några bilder och betydelsefulla ögonblick från vår sommar och hoppas att solen skiner extra starkt på alla mina vänner idag.

Inga kommentarer: