onsdag, maj 20, 2009

Lilla Göteborgsvarvet, trädgård och scrap

I söndags var det dags att springa lilla Göteborgsvarvet - David myglade jag in - måste egentligen vara född -02 för att få springa, men han ville verkligen. Så det jag fick göra var helt enkelt att uppge fel födelseår. Kände mig hemskt - gillar inte osanningar, även om det handlar om vita lögner... Att han sedan placerade sig 37:a totalt bland 01:or och 02:or tyder väl på hans talang... Sanna hamnade i fjärde ledet i starten och hade aldrig någon ärlig chans att komma ikapp de som stod i första ledet, men hon kämpade på riktigt bra. Hon var emellertid besviken efteråt att hon inte lyckats ta sig fram till "startsnöret" i trängseln. Dock inte så konstigt med säkert 400 barn i varje start...


Sanna under loppet.



David före start.


Var också ute och fotade lite i trädgården i helgen. Äppelträdet är helt fantastiskt i år - har inte haft ett äpple på flera år, men i år hoppas jag verkligen på lite tillväxt! Planterade också en massa blommor ute i trädgården och på altanen, men än så länge ser de lite klena ut.




Fick också lite tid att scrappa häromdagen. Det blev två tändsticksaskar.



Förresten - har ni sett David look a like? Personen på bilden är faktiskt Martin... Har fotat en bild från hans gamla album.

3 kommentarer:

Maridano sa...

Oh herre gud! Du och dina tävlingar!:-) Underbara bilder på goa ungar. Inte visste jag att ni sprang varvet! Busar!
Visst är det härligt med fruktträd. Jag väntar mig både äpplepaj och äpplesaft så fort du fått ditt första äpple.:-)

MOLLES BLOGG sa...

Åh, jösses vad David var lik Martin som barn!Fina foton!
kram

Therese sa...

Wow vad lika de är!!!
Underbara foton och underbara tändsticksaskar.
Kramar