fredag, mars 02, 2012

17049 och 15012


...ja, det är mitt och Martins startnummer i helgens Vasalopp... När jag berättade för en god vän att Martin skulle åka Vasaloppet för andra gången på en vecka, undrade han om Martin slagit huvudet i sänggaveln! Det är nog ett av dagens snällaste kommentarer om Martins mentala hälsa! Fniss! Men, eftersom jag var så snäll att låna ut mina skidor till honom förra söndagen - och dessutom har lovat att han får åka på samma par skidor på söndag (mina Fischer-älsklingar!!!) (vilket innebär att jag nu själv måste bli vän med mina Madshus, och det snabbt värre!), så ställer han naturligtvis så snällt upp som sällskap åt sin fru! Love you, älskling! Det ska bli så kul (påminn mig gärna om denna känsla efteråt när jag gråter av smärta och säkert har vurpat femtioelva gånger och brutit åtta par stavar!)!!! Har varit snäll nog och visat min tacksamhet för sällskapet genom en hälsning i spåret. Fast frågan är förstås om någon av oss ser den - jag missade hälsningarna till mig i Tjejvasan, Martin sina hälsningar i Öppet Spår och barnen sina i Ungdomsvasan - trots att vi höll blicken högt och tänkte på tekniken! Därför lägger jag in hälsningen här, så kanske han får läst den någon gång om han kikar förbi min blogg och tänker att åh, vilken söt och snäll fru jag har! Tänk på oss på söndag - kan säkert behöva all extrastyrka i världen! KRAM

P.S. Känner mig extra glad och finurlig över att ha lockat med ännu en Alehofare till detta galna upptåg idag! Synd bara att hans söta fru L inte var lika lättövertalad! Men nästa år kommer du minsann inte undan - då är det du och jag som kör så att det ryker bland gubbarna! TACK för styrkepromenad idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

En TV-kändis minsann!! Vi såg dig allt på TV, du gjorde dig bra i TV :-), hoppas loppet gick bra! Hälsningar Linus o barnen