lördag, maj 05, 2007

Hundpiss!

Martins föräldrar var här på besök 1:a maj. Med sina två hundar. Den ena är så gammal att han både är döv och blind, har väl pinkat inomhus i tre år, eller nåt! Den andra, en ärvd dvärgpudel på fem år, är jättesöt, men tycker väl att kan gamlingen lyfta på benet inomhus, så kan väl jag.

I två dagar har jag försökt komma på vad det är som luktar när man kommer in genom dörren. Idag förstod jag att det var hundpink. Så, denna fredag har jag ägnat åt att skrubba hela nedervåningen (jag gjorde det även igår och i förrgår...), tvätta gardiner, tvätta alla ytterkläder och torka av alla skor - och slutligen, tvätta mattor. Nu hoppas jag att hemmet skall vara sanerat och att jag slipper fler otrevliga överraskningar. Fy hundan för innepissande hundar!

1 kommentar:

MOLLES BLOGG sa...

Ush, det låter inget vidare!!!!Måste lukta otroligt illa.

Den gamle borde kanske pensineras för gott om han ändå är såpass dålig??

Hade nog blivit lite ilsk på hundägarna.

Hoppas ni njuter av den härliga vårsolen.

kramisar