onsdag, maj 23, 2007

Liten blir stor

Projekt renovera trappan börjar gå mot sitt slut, eller nja... det var väl kanske till att ta i - men, själva trappan är klar. Att Martin sedan lyckades sabba tapeten och jag vill snygga upp däromkring i största allmänhet är en annan sak. Och, ett projekt som jag får ta tag i någon regnig dag i sommar. Men, jag gillar ju projekt, så från trappan förflyttade jag mig snabbt in i Sannas rum, där man ser en tydlig förändring från liten till stor. Varför ska tiden gå så himlans fort? Men, det blir fint. Bilder får det dock bli efter Spanien, när jag hunnit få alla möbler på plats, kompletterat med lite detaljer osv, osv. Alltså - någon gång i augusti, eller så... Nya golv skall det också bli i Sannas och Davids rum. Men, det får bli nästa gång mamma och pappa har vägarna förbi Nödinge - kan behöva lite assistans av far (medan mamma får mysa med Sanna och David och bjuda på god middag!). Har sett ut finfina trägolv, så de skall bara beställas. Och nya fönster skall in i hela huset under sommaren, men... gissa vad?!! De har Martin inte beställt ännu, så good luck! Karlar!
Nu ska jag tvätta av mig målarfärgen och sedan sova gott!

Inga kommentarer: