måndag, oktober 06, 2008

Härligt scrap-marathon!

Ja, vilken helfestlig lördag det blev. En hel lokal fylld av härligt glada människor (som jag på något sätt noterade, trots att jag mest hade fokus på ett 30 x 30 cm stort fält på bordet framför mig!) som pysslade från morgon till sen kväll. Kan tänka mig hur det måste ha sett ut. Kanske 8 fullbelamrade bord (vilka pengar! resonerade vi kring under en av måltiderna), 30-40 personer (var vi så många?!). Jag hade turen att sitta vid ett riktigt vinnarbord med fantastiska scrappare: Tack Malin, Therese, Annika och Cecilia för ett underbart scraprace, för alla era idéer och uppslag och lån av dies, stämplar etc. etc - och grattis till era vinster! (det anordnades nämligen en hel del tävlingsmoment under dagen) Köpte en hel del papper och några limprodukter, men hoppas få tid att åka in till Arkivet redan i eftermiddag och köpa på mig några stämplar, stämpeldyna, brads etc.

Provade också på att göra mina första layouter, som jag blev riktigt nöjd med:




Och så har det blivit några nya kort också:



Ser redan fram emot nästa scrappträff - det här har verkligen gett mersmak!

1 kommentar:

MOLLES BLOGG sa...

Välkommen in i den så kallade "sekten". Tack själv för trevligt sällskap!!
Scrapträffar är ju otroligt roliga och timmarna fullkomligt flyger iväg!
Ha det gott!
kramisar