onsdag, oktober 22, 2008

Scrappat

Det är som en drog... Köpte ju ett nytt alfabete på Arkivet och har även köpt en sådan där bokstavsplatta (visserligen begagnad, men därav inte så där vass, så att man skär sig på den!) - nu saknar jag bara fler roliga dies och stämplar... känns som om mina publikationer blir väldigt ensidiga!

Blev så inspirerad av din fina julkortslåda Therese - hoppas att du kan visa mig hur du gör en gång framöver. Kikade på demon, men jag har ju ingen aning hur man gör s.k. scores, som hon talar om...

Här är några av förra veckans alster:


Har tyvärr inte fotat så bra - hur gör ni andra - redigerar ni i Photoshop, eller?

By the way: Var i Ullared förra veckan. Fanns en hel vägg med scrap-prylar (syrafritt). Papper och så var ju inte jätteroliga, men fina scrapalbum för 39:-, extra plastfickor för inget alls, fina dekorationer i kartong (som jag tyvärr inte köpte), dubbelhäftande tejp på rulle, fina pennor och penslar etc. etc. Kan ju vara bra att veta för den som planerar en utflykt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Underbara layouter! Jag lägger layouten på ett vitt papper, sen ställer jag mig precis ovanför och så fotar jag. Ibland krävs det en stol för att jag ska komma precis ovanför layouten:D
Självklart visar jag lådan vid tillfälle!
Kram Therese

Anonym sa...

TACK för tipset!

MOLLES BLOGG sa...

Superfina layouter!Snart har ju Scrapperiet cyber scrapmania. Då får vi försöka ordna till en träff!
Hoppas ni får en riktigt trevlig allhelgonahelg!
kramisar