torsdag, mars 25, 2010

Mer död än levande

Mer död än levande är verkligen ett uttryck jag upplevt live sedan i tisdags kväll. Fruktansvärda smärtor i hela kroppen, med känslan av svullna organ, onda leder, halsont och skallebank. Till detta en konstant temp på mellan 38 och 39 - som ni förstår känner jag mig inte alltför tuff! Fick i alla fall en tid på vårdcentralen nu på morgonen, där de konstaterade halsfluss, så nu har jag förhoppningsvis fått medicin som hjälper. Ska genast ta mig tillbaka till sängen - var bara tvungen att rensa upp bland jobbmailen... Usch! Idag är en dag, som jag inte föredrar att vara ensam företagare!

3 kommentarer:

Therese sa...

Här kommer ett gäng krya på dig kramar ♥
Kramar

Maridano sa...

Men vad i allsin dar????

Har du gått och blivit sjuk???

Skickar friska vindar från Daggkåpevägens immunförsvar.....

MOLLES BLOGG sa...

Haalloj vännen! Hoppas att penicillinet (som jag antar att du fick) har hjälpt nu och att du mår bättre!
Kramisar