fredag, februari 26, 2010

Nu bär det av!

Trots snö, ishalka och varningar om att man bör undvika vägtrafiken i helgen, så har det blivit dags för att ta sig den långa vägen till Mora. Skänk mig en tanke i bilen på vägen upp och hem, och kom gärna med några glada pårop som hörs hela vägen upp till starten i Oxberg och på min fortsatta väg i spåret mot Mora. KRAMAR i massor - jag önskar att jag det var många av er jag skulle dela min resa med. Och Maria och Kerstin - jag bokar hotell för nästa år, så ut i spåret med er!

4 kommentarer:

Therese sa...

Lycka till!!!
Kramisar

Maridano sa...

Åh herregud.....jag börjar redan bli nervös...all lycka till dig din kämpe!

MOLLES BLOGG sa...

Hoppas att allt gått bra!
kram

Camilla sa...

Lycka till kära vän och tack så mycket för senast. Vi längtar redan efter er igen. Kramar från Millan.