torsdag, februari 04, 2010

Tack för award

Molle och Tirre har förärat mig med en award, som jag inte lyckats kopiera över i denna blogg (och jag orkar för tillfället inte skriva in texten manuellt). Tackar i alla fall för utmärkelsen och skriver åtminstone ned 7 fakta om mig själv.

1. Jag hatar inälvsmat och kikärtor (konsistensen och färgen är ungefär den samma!)

2. Jag har blivit värsta längdskidåkarfantasten i vinter och längtar till nästa mil så fort jag avslutat den senaste.

3. Har sedan vi fått barn blivit ruskigt flygrädd och fick verkligen hyperventilera i turbulensen som rådde på väg hem från Cypern -08. Åker sedan dess mycket hellre till västra delen av Medelhavet.

4. Någon gång i livet skulle jag vilja testa på en ny affärsidé, där jag kan renovera gamla möbler, sy gardiner och vara allmänt pysslig.

5. Jag har alltid velat lära mig holländska, men hittills aldrig prioriterat att göra det.

6. Tror att jag egentligen skulle blivit född i Italien eller Spanien, eftersom jag nästan jämt längtar dit.

7. För ett antal år sedan sa att jag skulle pensionera mig när jag blev 35, men att jag med endast 3 dagar dit inser att så inte kommer att bli fallet! :) Även om det sades på mer skämt än allvar, hade jag i ärlighetens namn inte alls tyckt att det vore så dumt.

Awarden skickar jag vidare genom detta enkla inlägg - den som känner sig manad får gärna avslöja 7 fakta om sig själv, som kanske hittills är okända för omvärlden. Ser med spänning fram emot att läsa om dem.

Inga kommentarer: