torsdag, februari 07, 2013

Just en snygg födelsedagspresent...

...vaknade förkyld med halsont. Hade man ju kunnat räkna ut. Någon som definitivt inte vill att jag ska genomföra Tjejvasan efter bästa förmåga, utan gott tycker att jag kan masa mig fram med både skadad ljumske och nedsatt immunförsvar. Känns ju lysande.

Hade högre förhoppningar på min födelsedag - hade väl åtminstone kunnat få ha kvar visionen om mina drömmars lopp? Det är ju faktiskt det enda jag önskat mig!

För övrigt en fantastisk start på födelsedagen med sång, levande ljus och hela familjen i sängen. Tack älskade för att ni finns och att ni stödjer mig i min dröm! (För nej, än har jag inte gett upp tanken på mina drömmars lopp - gillar bara inte att ständigt få grus inkastat i maskineriet!)

1 kommentar:

Malin sa...

Stort grattis i efterskott! Hoppas gruset försvinner snabbt! Kram