måndag, februari 04, 2013

Marcialonga i bilder


Vad fotograferna vid Marcialonga sysslat med när jag passerat har jag ingen aning om. Verkar ha använt sig av ett fyrkantsobjektiv, som förvränger allt vad kroppsformer heter. Dessutom har de missat alla gånger jag faktiskt njöt under de här 7 milen. Bara plågade miner! När Martin passerat verkar de emellertid ha använt sig av bättre objektiv - han ser oförskämt fräsch ut, nästan hela tiden.

Angelica i final climb

Martin fuskar med skate (det var nog därför han fick bättre tid!) Får nog överklaga till tävlingsledningen...han borde diskas!

Martin på väg mot mål.

Martin glad, någonstans utmed banan.

Martin ännu gladare efter målgång.

Martin mycket trött.

Angelica på väg från Canazei mot Moena (låg en fotosnubbe ute i spåret och ålade!)

Final climb börjar plana ut.

Någon utförslöpa, där jag precis klarat mig förbi snubben bakom som står på fel håll i spåret!

Sekunder innan jag hamnar hos sjukvårdarna. Bilden ser verkligen inte klok ut, men håll till godo - jag bjuder gärna på ett asgarv!

Bilder lånade från fotostudio3


Inga kommentarer: