tisdag, mars 19, 2013

Nytt försök i sovrummet

Vaknade strax före sex i lördags morse och bestämde mig för att omedelbart återställa ordningen i sovrummet. Nu inväntar jag bara tid och lust till inköp av gardin-, garderobs- och kuddtyg, så att jag kan börja piffa! Sånt älskar verkligen Martin... (NOT!) Och så behöver jag nya lampor också...

Den andra tapeten (som fortfarande ser jättesöt ut, men inte i mitt sovrum!) har jag nu lovat bort på annat håll (så se nu till att grunda som jag instruerat om, så att jag snart kan komma och tapetsera!)

4 kommentarer:

Camilla sa...

Blev jättefint! Kom och tapetsera lite i Glommen!
Kram
Camilla

MOLLES BLOGG sa...

Supersnyggt!

Kram

Frida J sa...

Fint och väldigt mkt du! :-) men hur smal säng sover ni i egentligen?? Har ni bytt?? Kram

Angelica sa...

160 räcker gott och väl när man inte har barn som kommer och trängs! Pröva vet ja!