torsdag, april 11, 2013

Film som berör

Jag och  maken är verkligen urdåliga på film. Tittar typ aldrig, varken på TV, dvd eller bio. Detta brukar vi å andra sidan råda bot på under bussresorna till Italien, då det visas både gamla utslitna svensk-komedier och mer nytt material. I år fullkomligt förälskade jag mig i den franska, varma filmen En oväntad vänskap. Ni som kikar på film någorlunda frekvent har säkert inte missat denna pärla, men om det nu finns någon där ute som inte sett den, så ger jag filmen mina varmaste rekommendationer. Inte alls vad man (jag) förväntar sig av en fransk film, och nej - egentligen inte av någon film alls. Härlig!

2 kommentarer:

MOLLES BLOGG sa...

Visst är den helt underbar! En av mina favoriter " all times". Kram

Camilla sa...

Tack för det fina kortet. Kram